NLP
- et værktøj til bedre kommunikation og samarbejde


EduComp anvender NLP som et hjælperedskab, når vi hjælper medarbejderne hos vores kunder med at blive bedre til at kommunikere og samarbejde.

NLP er procesorienteret - det handler om, hvordan man tænker og agerer og ikke om, hvad man tænker. Derfor er NLP et effektivt analyseværktøj, når du skal forbedre eller forstå kommunikations- processerne indenfor områder som:
 

• Salg og præsentation
• Kundeservice
• Medarbejdersamtaler
• Den vanskelige samtale
• Forhandling og mægling
• Problemløsning og kreativitet
• Motivation og ledelse
• Organisering og teambuilding
• Planlægning og målsætning
• Stressstyring

Ü Ring på 28 83 85 65 og hør mere om EduComps erfaringer med NLP.

Hvad er NLP?

NLP er forkortelsen for Neuro Lingvistisk Programmering:

Neuro er vores oplevelser, der bliver behandlet, filtreret og bearbejdet i vores nervesystem (hjernen) gennem vore sanser.

Lingvistisk er den sproglige og udtryksmæssige del af måden, vi opfatter verdenen på. Vores oplevelser bliver kodet, ordnet og behandlet via sanserne for at give mening.

Programmering er måde hvorpå vi anvender oplevelser - som er bearbejdet og behandlet i vores nervesystem via sanser og sprog - til at kommunikere med os selv og andre for at opnå de resultater, vi ønsker.